livskanslor

Direktlänk till inlägg 30 januari 2014

Text till bilden!

Av Livskänslor - 30 januari 2014 22:25

Yes!!
Denna har jag tryckt ut på A4 och ska rama in!!
Den kan man läsa om och om igen!!
Bra regler!!!!!!

Man kan alltid behöva bli påmind ibland!!

För att vara en familj är inte alltid det enklaste!!!


~~~~~~~~~~~
Livet kan ändras drastiskt, så jag försöker leva i nuet.
Men inte alltid det lättaste..
Du finns i våra minnen nu och kommer bli ihåg kommen som en glädjespridare och kunnig person!
Ha det bra vart du än är, kära kollega!
~~~~~~~~~~

// Livskänslor!!

#Livet #regler #familj #kärlek #nuet

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Livskänslor - 20 mars 2014 23:16

Inombords är det lugnt just nu.. iaf lugnt mot vad det har varit.. Och det känns så skönt! Jag kan andas igen.. Men jag saknar ett hus. Ett nytt ställe. Större ställe. Typ radhus, hade passat oss perfekt. Men jag tycker det är dåligt utbu...

Av Livskänslor - 14 mars 2014 21:46


Kroppen vill en sak och knoppen en annan.. Så just idag har det varit skönt att ha fått lite egentid på kvällen nu! Egentligen skulle jag jobbat kvällen Men igår så sa kroppen, nej du måste vila lite.. Har ju haft känningar i ryggen. Värkt s...

Av Livskänslor - 8 mars 2014 08:59

Ibland, eller väldigt ofta känner jag mig bortglömd.. Jag är en sådan person som gillar att hjälpa och ställa upp för andra.. Hjälpa och stöta.. Men har känt hela livet att jag inte får så mkt tillbaka.. Och då känner jag mig för snäll.. ...

Av Livskänslor - 5 mars 2014 09:42


Just nu känns allt tungt. Jag sover dåligt. Jag äter dåligt. Jag har ett humör som är dåligt!! Så livet känns tungt. Bilen krånglar så den måste in på service. Va en lamdasond som är dålig. Så pengar, vad är det Har i o f s gått noll i ...

Av Livskänslor - 27 februari 2014 03:40

Ja då ligger man här. Hostande barn.. Känns inte bra. Vaknade och hade en panik känsla i kroppen. Hjärtklappning och pirrande armar och ben.. Fy det är inte kul. Tankarna va hur många som helst med. Så gick upp och tog Valerina och en G...

Presentation

Skriver om livets alla känslor..
Funderingar och tankar även erfarenhet som jag bär på.. Eller om man vill att ni ska ge tips och råd till mig..
Min ålderssiffra börjar i några år till med en 2:a..
Och jag är en kvinna som är småbarnsförälder och som

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards