livskanslor

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Livskänslor - 3 februari 2014 12:10

JA nu händer de lite grejer här hemma...
Vi hålle på att ta bort köksluckorna..

Imorgon kommer det nya luckor ifrån www.Harjedalskok.se
Näver heter luckorna..
Rikigt snygga.. Lite glitter i dem så de blir inte helt mörka utan kommer lysa upp köket lite..
Vi ha oxså målat över 2 väggar som va en hemskt tråkig tapet.
Så nu är dom vita ist..
Och så ska vi tapetsera upp en ny tapet snart på den 3:e väggen..
Kommer bli så bra...
ÅÅÅ ger lite postivitet i denna tråkiga och trånga lägenhet.
Vi bor 4 st i en 3:a.....
Särskilt nu när minstingen börjat krya och röra sig mer..
Men är ändå glada att vi har någonstans att bo...
Billigt oxså att bo här..
Annars hade vi aldrig klarat av det året som varit..
Vi har haft det väldigt tufft Ekonomiskt alltså..
Men nu börjar de ordna upp sig känns det som!!! =)

Men ett rum till hade inte skadat..
Ja ja..
Får de hur framtiden blir..

Roligt att kunna inreda lite nytt iaf..
För jag har känt att jag inte trivts så bra i lägenheten sen i somras..
Varit väldigt negativ stämming här, iaf för mig..
SÅ det känns som man fått en ny lägenhet lite..

JA ja..

Ha de gött!! // Livskänslor



Presentation

Skriver om livets alla känslor..
Funderingar och tankar även erfarenhet som jag bär på.. Eller om man vill att ni ska ge tips och råd till mig..
Min ålderssiffra börjar i några år till med en 2:a..
Och jag är en kvinna som är småbarnsförälder och som

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards