livskanslor

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av Livskänslor - 5 mars 2014 09:42

Just nu känns allt tungt.
Jag sover dåligt.
Jag äter dåligt.
Jag har ett humör som är dåligt!!
Så livet känns tungt.
Bilen krånglar så den måste in på service.
Va en lamdasond som är dålig.
Så pengar, vad är det
Har i o f s gått noll i några månader. Blir ju att man prioriterar mat/barn.
Så nya kläder har jag inte köpt på länge..
Men gör inget. Hade tänkt att gå ner i storlekar till våren/sommaren.
Vill bli fin till bröllopet jag ska gå på i sommar<3
Jag har några månader på mig ;-)
Så ska verkligen försöka.
Mannen klarade det med promenader, så det ska jag oxå göra!!!!!!!!!

Sen är barnen sjuka igen..
Iaf den minsta.
Hostar och snörvlar igen.
Stackarn blir ju aldrig frisk.
Förkylningsastma i snart 4 månader!!
hoppas verkligen att det växer bort tills nästa vinter sen.
Det är ju detta som gör att bli sover otroligt dåligt med....
Hostar precis när jag somnat.
Och jag har så svårt ibland att somna om..
Men inatt vaknade minstingen vid 04 och låg å tjötade till å från..
Snurrade runt i sängen och slog i mitt huvud 2 gånger..
Så är trött. Somnade inte förrän 24 tror jag.
Jobbade kvällen igår till 22.
Men mannen har lovat att ta barnen Fredag/Lördag natten så får jag ta soffan..
Så det längtar jag till..
:-)
Jag har alltid haft huvudansvaret nattetid.
Så dags att han tar en natt iaf....

Sugen på att göra en tatuering oxå!!!
Men NO MONEYs till det tyvärr!

// Livskänslor


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Skriver om livets alla känslor..
Funderingar och tankar även erfarenhet som jag bär på.. Eller om man vill att ni ska ge tips och råd till mig..
Min ålderssiffra börjar i några år till med en 2:a..
Och jag är en kvinna som är småbarnsförälder och som

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards