livskanslor

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Livskänslor - 14 mars 2014 21:46

Kroppen vill en sak och knoppen en annan..
Så just idag har det varit skönt att ha fått lite egentid på kvällen nu!
Egentligen skulle jag jobbat kvällen
Men igår så sa kroppen, nej du måste vila lite..
Har ju haft känningar i ryggen.
Värkt satan efter jobbet och under nätterna. Så
Gick till doktorn igår.
Hon va en tysk nyanställd doktorn, som jag gärna vill gå till igen!!
Hon förklarade så bra!! Visade på min rygg och sen med sina händer.
Jag ska gå på värktabletter i 2 veckor samt börja med sjukgymnast igen.
Men halv vägs igenom mitt arbetspass igår så sa kroppen nej. Så fick gå hem.
Jag orkade inte. Kroppen bara blev så trött och jag blev vimsig.
Och har man med maskiner och göra så är det bäst att gå hem och sova!!
Så jag är hemma idag med..
Blir lite snurrig/trött av värktabletterna tror jag med..
Så är hemma tills nästa vecka!
Vill att ryggen ska få vila..
Så bäst att lyssna på den istället för att överanstränga mig!!!

Men ikväll då så fick jag vara själv hemma.
OCH DET VAR LÄNGE SEN SIST!
Så skönt att bara få andas och tänka på mig..
Men gjorde lite pyssel som stört mig!!
Målade nämligen om ytterdörren, som går ut till trapphuset.
Men insidan av den!!
Den har varit fylld med riv märken av en hund, ändå sen förra ägarna av lägenheten!!
MEN nu är det åtgärdat!!! Kolla bilderna!! ;-)
Blev en mörk lila!
Riktigt snyggt och jag är så nöjd!! :-)

Så idag har varit en bra Fredag!! ;-)

Ha det bra, läsare!!

/// Livskänslor!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Skriver om livets alla känslor..
Funderingar och tankar även erfarenhet som jag bär på.. Eller om man vill att ni ska ge tips och råd till mig..
Min ålderssiffra börjar i några år till med en 2:a..
Och jag är en kvinna som är småbarnsförälder och som

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014
>>>

Arkiv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Länkar

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards